Saturday, July 23, 2011

secret admire

Assalamualaikum..

selamat malam semua.belum panas berasap dengan garing lagi entry yang lepas.tetiba pale hotak dan ada idea lain pulak nak menaip kali nie.jari-jari yang tidak lenguh dengan readynye nak menaip seakan-akan dan tahu ape yang ada diminda dan kotak fikiran kali ini.baiklah la mari kita bincangkan tentang secret admire..

mesti korang dan konfius bebenor secret admire sape nie?korang ke eira?of cos la eira kan.tak kan la eira pun tak taw secret admire yang sure konfom korang ada satu setiap sorang kalau lebih pun bolehhh...

mesti sape yang pernah baca entry yang lepas selepas ini punya yang lepas dari yang ini lepas lagi lepas dan selepasnya korang sure ade taw sape secret admire eira.entah kenapa eira masih tak dapat hilang kan dia dari ingatan eira.entah la.kemungkinan dia dan melekat macam gam kasut yang kuat dan kukuh di fikiran eira.tapi dia tak mampu melekat dengan kukuh lagi sebab hati eira sudah di miliki :)..setelah 7 tahun bertapak dalam hati dan fikiran eira.sekarang dia dah mula hilang dalam hati.cuba secebis ingatan sahaja yang ada.
memang kenangan susah nak dilupakan.ianya memakan masa dan air peluh.fuh..

setiap mana tempat yang eira pergi mesti eira ternampak wajah orang yang seiras dengan dia.kalau tengok sekali seiras tengok dua kali.eh betui ke nie?tengok berkali-kali eh wajah orang tu rupanya.bukan secret admire.sampai macam tu sekali kan?

entah kenapa entah la.sampai sekarang eira masih tak dapat nak merungkai misteri yang ada dalam kepala.orang kata eira masih sayangkan dia.tapi hati eira dah ada insan yang lagi eira sayang.kemungkinan dia masih berada di kotak pemikiran eira kot.itu yang susahnye tu.

orang kata tak ada usaha tak ada kejayaan.dengan berkat kesungguhan ketekunan dan usahasama dari setiap pihak.
alhamdulliah..so far eira still dapat lupakan dia.eira tak pulak nak ingatkan tentang dia selalu sangat.hanya sekali imbas then forget.itu je yang terbaik :)

4 comments :

  1. hehe..tp asyik kne mrh ngn kwn2 je sbb asyik ingat kan secret admire tu

    ReplyDelete
  2. yeahh, its okay. try lupe kan slow-slow (:
    just ingat je la org yg eira sayangkan skrg nie ye

    ReplyDelete
  3. yup..dh cbe slow2 nie.so far so god..

    ReplyDelete

TERIMA KASIH SUDI MEMBACA :)
JEJEMPUT LA KOMEN SIKIT

kelik ekot suka ye :)