Wednesday, July 27, 2011

ayuh jerawat.dekati wajah ku

Assalamualaikum

lame berbenor tak update belog.terasa lama even bape hari or minggu lepas update.eira tak nak melebar-lebarkan bahasa dan mukadimah eira yang mungkin memakan masa dan tenaga serta mata kawan-kawan semua nak baca entry eira kali nie.bukan tak ada kerja.saja buat tak ada kerja.tensen sangat-sangat.

bila kita tensen time tu mula la nak muncul macam-macam jerawat.diikuti dengan sedara mara jerawat yang lain.ha..jangan tak caye bukan kita saja yang ada sedara mara..jerawat pun ada taw.believe it or not.dah mula ngarut kan??percaya la.eira dalam keadaan tensen yang boleh patah hati jiwa dan raga basikal.huhu..

eira bukan tensen pasai cinta.tak ada kaitan dengan itu semua.dusta saja gosip-gosip liar yang kawan-kawan dengar.eira tak ada sedih kerana cinta.tensen nie bese la.lumrah hidup sebagai seorang pelajar yang dikenali sebagai student.bila dah dapat kerja.assigment dah berbukit macam gunung belakang rumah.bila dah dapat pretend macam tak ada kerja je.padahal dah penuh kertas-kertas assigment yang menanti tu.masih enjoy dengan dunia yang hanya sementara..

bila dah kritikal..segala jerawat merawat terbentuk dah terhasil.paling susah nak bendung.jerawat tensen nie ha..terasa macam nak berendam macam badak sumbu supaya hilang semua tensen..grrrrr
bila semua kerja yang dibuat serba tak kena.terasa macam ada yang nak kena nie.haha..

terasa pedih di muka.ohh..jerawat.ia telah datang.pon..pon.. jerawat setempek kat muka nie ha..lepas nie jangan tensen-tensen konfom jerawat takkan muncul  kan? tak pun nie gara-gara termakan kacang tadi kot.huhu



p/s:jom vote gadis cun-cun nie

2 comments :

  1. ME TOO! jerawat sayang sangat kat azie smpai byk plak yg bertandang kat muka. w/pun x diundang..jahat kn dowang?? heeee..

    ReplyDelete
  2. hahahha..tu la..jerwt nie buat eira fikir how to face the world?hahahahha..too much to think

    ReplyDelete

TERIMA KASIH SUDI MEMBACA :)
JEJEMPUT LA KOMEN SIKIT

kelik ekot suka ye :)