Friday, July 15, 2011

CINTA MUKA BUKU

Assalammualaikum :)

bangun tidur.terus online.even badan terasa sengal-sengal.tulang sumsum macam nak lekang*.
panas badan tidak dihindar,janji dapat online.even broadband nie dah tak bayar untuk sebulan.so line nye agak terencat sikit.jalan macam siput je.but still tak menghalang niat eira untuk berbelog.

entry kali nie kisah cinta.ok sejak bape hari nie jiwang karat sikit la.kisah cinta nie bukan cinta biasa bak lagu Dato Siti Nurhaliza.ini kisah cinta indah even bukan semua percintaan indah belaka :)

dengan mengunakan title entry lagu najwa latif yang tengah tip top meletup dengan lagu CINTA MUKA BUKU.jadi bermula la Al-kisah yang terkisah sebuah kisah.jangan pening membacanye.


ada orang cakap "Cinta yang dicari mungkin tak akan kekal.tapi cinta yang datang sendiri mungkin akan kekal"
itu pepatah orang yang pernah cakap kat eira soal cinta.benar ke semua itu?cuba la buat experiment.maybe korang dapat hypotesisnye serta segala pembolehubah yang mampu menyokong setiap kenyataan diatas benar atau tidak.

sama ada cinta yang kita cari mampu kita miliki.atau cinta yang kita tak sedari ia datang sendiri.semuanye terpulang pada diri sendiri.

actually yang berlaku kat eira.cinta yang datang sendiri.no need to chase.no need to find.semuanye berlaku tiba-tiba je.sedar-sedar dah in relationship with someone.it awesome right?

perkenalan eira dan en.buah hati hanya la di muka buku.itu sebab terjadinya cinta muka buku.
bermula sebagai seorang sahabat.en.buah hati bertindak menjadi sahabat yang baik.terasa seronok ada sorang sahabat even hanya di muka buku.after few month kenal,macam-macam benda berceloteh dengan dia.yea..sebagai sorang budax kecik yang terlalu suka berceloteh.so en.buah hati memainkan peranan sebagai pendengar yang terbaik..sehingga satu saat semua seakan terjadi.bila en.buah hati mula menyatakan kata hati dia.

eira speechless,take time to take all that.never been in love before.so eira think why not we try?
be in love and have relationship.he a sweet guys.masa first couple masing-masing dah malu tersipu dengan blusher tebal kat pipi.mase first date?haha..lagi la..kawan-kawan kata muka kami nak seiras.orang cakap ada jodoh.hope so!feel like i wanna marry him.

bila dah introduce kat family.and bla..bla..so on..paling gerun bila nak show kat big bro eira.my twin bro..
macam tak caye pulak bila abang-abang cakap jaga hubungan nie elok-elok.wow!lagi bertambah speechles.bila abang angah cakap eira dengan en.buah hati de jodoh.sebab dia kate muka kami same.eira gerun taw nak bagi taw abang-abang.tak caye pulak dapat support dari dorang.terbaik la!en.buah hati adalah orang yang 1st dapat approve dari abang-abang eira :)

until now.we been together for a year.seriously eira macam tak caye pulak.
terasa angau pulak bila en.buah hati tiada kat sisi buat masa nie.moga-moga hubungan kami berakhir dengan  ikatan yang sah dan eira akan sayang dia hingga nafas eira yang terakhir.
sidia cinta remaja eira.sidia jugak cinta sejati eira.wish me luck in love and live ye kawan-kawan :)


  i never look for love until the love come to me.xoxo

4 comments :

  1. wah.. so sweet.. smoge kekal. ;) LOL.

    ReplyDelete
  2. hehehe..lagu?bnyk tukar lagu nie..lagu y skunk nie
    demi lovato-don't forget :)..or y sebelum nie avril lavigne-smie :)

    ReplyDelete

TERIMA KASIH SUDI MEMBACA :)
JEJEMPUT LA KOMEN SIKIT

kelik ekot suka ye :)